#чому_слон

«Чому Слон?» Відповідь на це та інші не менш життєво-важливі питання Ви знайдете в нашому Блозі. Все чим живе маркетингова студія «MARKETING MIX». Як міксуються ідеї і втілюються в життя.
star

29

Листопада

2022

Коли потрібний аудит маркетингової стратегії? Його головні цілі

Коли потрібний аудит маркетингової стратегії? Його головні цілі

Одна з головних основ успішної роботи бізнесу – правильно розроблений маркетинг, його грамотне знання. Аудит маркетингової стратегії – процедура, під час якої докладно вивчається поточний стан фірми, ефективність, конкурентоспроможність. Завдяки аудиту…

читати докладніше
Коментарі: 0
star

29

Листопада

2022

SERM – ефективний спосіб керування репутацією

SERM – ефективний спосіб керування репутацією

Як би не намагалися деякі просувати ідею в маси, що антиреклама це теж реклама, практика показує протилежне. Репутація має величезне значення для розвитку бізнесу та погані відгуки, а також відсутність реакції на них призводить до того, що потенційні…

читати докладніше
Коментарі: 0
star

28

Листопада

2022

Особливості проведення маркетингового аналізу ринку

Особливості проведення маркетингового аналізу ринку

При здійсненні різних видів підприємницької діяльності досить часто виникає потреба у проведенні так званого маркетингового аналізу. Його особливість полягає в тому, що завдяки цьому є можливість не лише вивчити запити на сучасному ринку, а й порівняти…

читати докладніше
Коментарі: 0
star

28

Листопада

2022

ІТ консалтинг та особливості його здійснення у сучасному світі

ІТ консалтинг та особливості його здійснення у сучасному світі

Серед широкого розмаїття різних консалтингових послуг особливої ​​уваги заслуговує ІТ консалтинг. Це проектно-орієнтований вид діяльності, у якому робиться все можливе для того, щоб максимально оперативно збільшити показники продуктивності та ефективності…

читати докладніше
Коментарі: 0
star

23

Листопада

2022

SMM під ключ

SMM під ключ

Багато хто вважає, що замовлення послуг СММ не має жодного сенсу. Адже жодного прямого продажу вони не забезпечують. У цьому є частка правди. У соціальних мережах справді товар продається досить мало. Але це не означає, що SMM безглуздий. Він дуже…

читати докладніше
Коментарі: 0