
29
Листопада
2022

Коли потрібний аудит маркетингової стратегії? Його головні цілі
Одна з головних основ успішної роботи бізнесу – правильно розроблений маркетинг, його грамотне знання. Аудит маркетингової стратегії – процедура, під час якої докладно вивчається поточний стан фірми, ефективність, конкурентоспроможність. Завдяки аудиту виявляються фактори, що пригальмовують розвиток та зростання компанії в інтернеті, складається правильна тактика.
Види маркетингового аудиту
Щоб аудит працював успішно, необхідно дотримуватися таких правил:
- Правильно сформулювати всі цілі перевірки.
- Спрогнозувати, як розвиватиметься ситуація, алгоритм досягнення поставленої мети.
- Дотримати систему управління.
- Контролювати маркетинг.
Аудит маркетингової стратегії, що успішно працює , може залежати від того, як використані головні інструменти. Такий підхід дає можливість вивчити критерії довкілля, які впливають продуктивну роботу організації.
Результат перевірки: складається, встановлюється спеціальна стратегія фірми, що відповідає зовнішнім умовам. Якщо знайдено невідповідність, виділяються напрямки, що призводять до покращення роботи.
У яких ситуаціях потрібен маркетинговий аудит?
Маркетингова перевірка потрібна в таких ситуаціях:
- упала кількість продажів, зменшився прибуток компанії;
- необхідно терміново розширити або звузити асортимент продукції;
- компанія вирішила вийти на новий ринок;
- фірма засновує нові ринкові ніші;
- відсутня можливість виконувати нові закупівлі, прогнозувати результати фінансового потоку;
- система просування функціонує неефективно.
Якщо не проводити детального аналізу, неможливо скласти ефективний, вірний план, що дозволяє просувати компанію, успішно її розвивати.
Етапи маркетингового аудиту
Робота з аудиту вважається комплексною. Вона виконується поетапно:
- проводиться бесіда зі співробітниками компаній;
- опитуються постійні замовники, клієнти, які не відбулися;
- вивчається інформація про компанію з різних джерел;
- розглядаються матеріали про взаємодію із замовниками;
- вивчається цільова аудиторія, конкуренти;
- перевіряється, як працює маркетинговий відділ;
- визначаються основи позиціонування, формується УТП;
- розробляється стратегія швидкого розвитку компанії.
Аудит виконується один раз або періодично.
Коментарі
Write comment