#чому_слон
«Чому Слон?» Відповідь на це та інші не менш життєво-важливі питання Ви знайдете в нашому Блозі. Все чим живе маркетингова студія «MARKETING MIX». Як міксуються ідеї і втілюються в життя.
galaxy-star

29

Листопада

2022

Коли потрібний аудит маркетингової стратегії? Його головні цілі

Коли потрібний аудит маркетингової стратегії? Його головні цілі

Одна з головних основ успішної роботи бізнесу – правильно розроблений маркетинг, його грамотне знання. Аудит маркетингової стратегії – процедура, під час якої докладно вивчається поточний стан фірми, ефективність, конкурентоспроможність. Завдяки аудиту виявляються фактори, що пригальмовують розвиток та зростання компанії в інтернеті, складається правильна тактика.

Види маркетингового аудиту

Щоб аудит працював успішно, необхідно дотримуватися таких правил:

  1. Правильно сформулювати всі цілі перевірки.
  2. Спрогнозувати, як розвиватиметься ситуація, алгоритм досягнення поставленої мети.
  3. Дотримати систему управління.
  4. Контролювати маркетинг.

Аудит маркетингової стратегії, що успішно працює , може залежати від того, як використані головні інструменти. Такий підхід дає можливість вивчити критерії довкілля, які впливають продуктивну роботу організації.

Результат перевірки: складається, встановлюється спеціальна стратегія фірми, що відповідає зовнішнім умовам. Якщо знайдено невідповідність, виділяються напрямки, що призводять до покращення роботи.

У яких ситуаціях потрібен маркетинговий аудит?

Маркетингова перевірка потрібна в таких ситуаціях:

  • упала кількість продажів, зменшився прибуток компанії;
  • необхідно терміново розширити або звузити асортимент продукції;
  • компанія вирішила вийти на новий ринок;
  • фірма засновує нові ринкові ніші;
  • відсутня можливість виконувати нові закупівлі, прогнозувати результати фінансового потоку;
  • система просування функціонує неефективно.

Якщо не проводити детального аналізу, неможливо скласти ефективний, вірний план, що дозволяє просувати компанію, успішно її розвивати.

Етапи маркетингового аудиту

Робота з аудиту вважається комплексною. Вона виконується поетапно:

  • проводиться бесіда зі співробітниками компаній;
  • опитуються постійні замовники, клієнти, які не відбулися;
  • вивчається інформація про компанію з різних джерел;
  • розглядаються матеріали про взаємодію із замовниками;
  • вивчається цільова аудиторія, конкуренти;
  • перевіряється, як працює маркетинговий відділ;
  • визначаються основи позиціонування, формується УТП;
  • розробляється стратегія швидкого розвитку компанії.

Аудит виконується один раз або періодично.

Коментарі
    user-avatar