#чому_слон
«Чому Слон?» Відповідь на це та інші не менш життєво-важливі питання Ви знайдете в нашому Блозі. Все чим живе маркетингова студія «MARKETING MIX». Як міксуються ідеї і втілюються в життя.
galaxy-star

24

Грудня

2022

Переваги, цілі створення іміджевого сайту

Переваги, цілі створення іміджевого сайту

Для кожної фірми, яка рухається до успіху, важливо грамотно подати товар, що виробляється. Клієнти зазвичай створюють бренд, а також імідж в інтернеті. Це завдання дуже складне, якщо з компанією ніхто не знайомий. І немає значення, що пропонує організація. Правильна заява про фірму, потрібну певній аудиторії дозволяє завоювати довіру, утримати власне місце на сучасному ринку.

Що являє собою іміджевий сайт?

Створення іміджевого сайту – розробка проекту, який коротко, докладно демонструється компанію: її історію, концепцію, головну мету та ідею.

Подібний сайт створюється для фірм, які бажають покращити впізнаваність власного бренду, успішно реалізувати продукцію на сучасному ринку. Компанії звертаються до фахівців, які займаються створенням іміджевих проектів, здатних зміцнити будь-який бізнес.

Головна мета такого веб-ресурсу – описати бренд, залучити покупців, завоювати їхню довіру. Під час розробки спеціалісти враховують особливості етапів дизайну. Якісний проект надовго утримує увагу користувачів, робить їх потенційними клієнтами.

Основні складові іміджевого сайту:

  • основа – унікальний товар;
  • незвичайний, креативний дизайн;
  • присутність цікавих візуальних ефектів;
  • фірмовий стиль компанії;
  • комфортне юзабіліті;
  • наявність ємного, унікального контенту.

Для досягнення поставлених цілей та позитивних результатів, обов'язково потрібне створення іміджевого сайту.

Види іміджевих веб-ресурсів, переваги

Виділяють такі види:

  1. Візитівка. У ньому присутня вся інформація про фірму та власника. Проект невеликий, як правило, яскравий, стильний, що запам'ятовується. Простий, легкий у розробці, застосуванні.
  2. Вітрина. Проект має каталог продукції чи послуг, до кожної позиції додається фотографія. Ресурс має велику кількість сторінок, немає кнопки «купити товар». Користувачі можуть лише вивчити продукцію.
  3. Інтернет-магазин. Проект, де можна придбати потрібний продукт. Важлива складова ресурсу – дизайн, також товар та всі дані до нього.

Створення іміджевого сайту будь-якого виду складний процес, до якого потрібна особлива увага. Ось чому довірити роботу краще фахівцям нашої веб-студії, оскільки вони мають величезний досвід у цій галузі. 

Коментарі
    user-avatar