#чому_слон
«Чому Слон?» Відповідь на це та інші не менш життєво-важливі питання Ви знайдете в нашому Блозі. Все чим живе маркетингова студія «MARKETING MIX». Як міксуються ідеї і втілюються в життя.
galaxy-star

23

Листопада

2022

SMM під ключ

SMM під ключ

Багато хто вважає, що замовлення послуг СММ не має жодного сенсу. Адже жодного прямого продажу вони не забезпечують. У цьому є частка правди. У соціальних мережах справді товар продається досить мало. Але це не означає, що SMM безглуздий. Він дуже важливий і має багато переваг.

Що це таке?

SMM під ключ є своєрідним брендуванням сторінок у певних соціальних мережах. Крім того, воно включає:

  • розробку стратегії їх розвитку;
  • підготовка контент-плану;
  • постинг;
  • створення унікального контенту;
  • проведення рекламної кампанії;
  • регулярне подання звітів.

Які переваги має послуга?

SMM під ключ дозволяє отримати безліч переваг:

  1. Лояльність передплатників. Ваш бренд обов'язково стане впізнаваним та унікальним. Це спричинить лояльність ваших передплатників, потенційних клієнтів. За допомогою СММ ви можете закріпити їх за собою. Усі учасники зможуть не лише ознайомитися з товаром, а й відгуками про них, отримати корисну інформацію.
  2. Збільшення інтересу аудиторії. Ви зможете безпосередньо стежити за реакцією аудиторії на той чи інший продукт, отримувати відгуки та збільшувати інтерес оточуючих до вашої компанії.
  3. Впізнаваність бренду. Соціальні мережі розширюють аудиторію у кілька разів. Це підвищить рівень довіри тих, хто вже був із вами, сформує відмінну репутацію.
  4. Постійність компанії «у тренді». Соціальні мережі дозволяють стежити за всіма новинками світу. Тому ви зможете бути в курсі подій, відвідати їх, де можна завести нові корисні знайомства.
  5. Протистояння негативу. У соціальних мережах люди частіше залишають відгуки про компанію, аніж на сайтах організацій. Причому саме тут ви завжди зможете перетворити негативні висловлювання на позитивні.

Як впровадити SMM?

Фахівці називають шість головних етапів розробки SMM-стратегії:

  • визначення цілей та постановка завдань;
  • аналіз цільової аудиторії;
  • вибір оптимальної платформи;
  • складання контент-плану;
  • вибір каналу просування;
  • аналіз показників ефективності та коригування дій.

SMM під ключ має проводитися висококваліфікованими фахівцями. Це дозволить одержати максимально точний результат. Довіряйте професіоналам.

 

Коментарі
    user-avatar