#чому_слон
«Чому Слон?» Відповідь на це та інші не менш життєво-важливі питання Ви знайдете в нашому Блозі. Все чим живе маркетингова студія «MARKETING MIX». Як міксуються ідеї і втілюються в життя.
galaxy-star

01

Травня

2023

Як розробляють маркетингові стратегії: що цього потрібно?

Як розробляють маркетингові стратегії: що цього потрібно?

Маркетингова стратегія – це професійно опрацьований комплекс дій для просування. Він допомагає чітко рухатися певним вектором, щоб розвивати компанію. Як зробити грамотну стратегію, правильно позиціонувати та рекламувати свій продукт та відповідати запитам своїх клієнтів, а також, що для цього потрібно – ось теми, про які поговоримо у нашій статті.

З чого розпочати формування маркетингової стратегії?

Розробка маркетингової стратегії або планування – це довгостроковий підхід. Він визначає кроки розвитку на роки наперед. Такий план завжди орієнтується на цілі бізнесу і включає заходи для їх досягнення. Відповідно, слід починати з постановки цих цілей. 

Маркетингова стратегія може знадобитися для таких цілей:

  • просування продукції та збільшення прибутку;
  • підвищення присутності бізнесу на ринку;
  • підвищення рівня конкурентоспроможності.

Іноді це буде комплекс усіх цих цілей.

Яка б не була мета вашого підприємства та його можливості, ви можете замовити допомогу фахівців у створенні. Професійна розробка маркетингової стратегії допоможе якісно посилити результат просування.

Які кроки виконують під час створення стратегій розвитку бізнесу?

Для її створення залучають різних фахівців – маркетологів, спеціалістів з продажу, продакт-менеджерів. Вони дозволяють грамотно виконати кожен із необхідних етапів розробки:

  1. Проаналізувати ринок якісними методами – дослідженнями, опитуваннями, фокус-групами.
  2. Визначити цільову аудиторію з її точними параметрами – поведінковими факторами, сумнівами та ін.
  3. Проаналізувати продукт та його особливості, щоб встановити, що клієнт хоче від нього отримати і які функції він закриває. Це допоможе скласти головне повідомлення стратегії для потрапляння на цільовий ринок. Такий меседж стане основою всіх методів майбутнього поступу.
  4. Підбирати маркетингові інструменти, канали просування та розповсюдження продукту в залежності від визначених раніше цілей. Тобто розробити план дій.

У Marketing MIX фахівці розробляють УТП, виконують глибокий аналіз та складають перелік конкретних дій для виконання поставлених вимірних цілей. 

Скористайтеся підтримкою професійних маркетологів, щоб підвищити впізнаваність свого бренду та збільшити прибуток компанії. Досягти результатів допоможуть прості, але логічно та грамотно збудовані кроки, які й формують маркетингову стратегію.

Коментарі
    user-avatar