Таргетована реклама у Instagram
Таргетована реклама в Instagram з'явилася лише у жовтні 2015 року, але швидко стало зрозуміло, що вона ефективна. Контент у цій соціальній мережі швидко стає вірусним. До того ж, ЦА активна та платоспроможна.
Оголошення бачать лише зацікавлені користувачі, які самі поставили відповідні слова та фрази для пошуку.
Як правило, відчутні результати можна отримати вже після першого місяця. І висока конкуренція в ніші не стане перешкодою для цього.
Чим відрізняється від інших видів таргетована реклама в Інстаграм?
Ніші, яких може зацікавити ця послуга від нашої маркетингової студії:
- товари для дітей;
- кондитерські вироби;
- салони краси;
- одяг, взуття;
- прикраси;
- товари для творчості;
- сумки;
- тренажерні зали;
- туризм;
- психологія;
- тренінги, коучинг, навчальні курси;
- товари для дому;
- меблі;
- ресторани, кафе.
Але ми працюємо з усіма нішами, з малим та середнім бізнесом. Ви можете ознайомитися з нашими прикладами робіт (бажано їх показати якось, якісь скрини, посилання на сторінку, де вони є).
Види таргетованої реклами в Instagram
Якщо ви вибрали для оголошення одне зображення, його можна подати у різних форматах, у тому числі у вигляді квадрата. Або ж вибрати формат пейзажу. Наші фахівці з просування в Інстаграмі вміють працювати з усіма видами візуального контенту, робити його привабливим для користувача.
Також пропонуємо послуги з написання текстів, що продають, для оголошень в Інсті.
Вимоги до сторінки Інстаграм перед запуском таргету
Вашу сторінку варто упорядкувати перед запуском рекламної кампанії. Наші спеціалісти наголошують на якісних фото та відео. Саме візуальний контент найбільш віральний та клікабельний. Для інстаграм тексти повинні бути короткими, але емоційними, ємними за змістом. Не варто надто докладно все розписувати, краще трохи зацікавити.
Налаштування облікового запису в Інстаграм
Є варіанти налаштування через мобільний додаток та рекламний кабінет у Фейсбук. Привабливість такого виду реклами у цьому, що це легальний, т.зв. білий метод просування.
Якщо потрібно швидко запустити рекламу, варто скористатися мобільним додатком.
Через кабінет Facebook* Ads Manager зручно запустити кілька оголошень, щоб проаналізувати їхню ефективність. Найчастіше ми користуємось саме цим методом. За допомогою рекламного кабінету можна задати докладні налаштування аудиторії, зробити рекламну кампанію набагато ефективнішою. Також можна в кілька кліків виключити тих, кому ваша пропозиція буде нецікавою. Така опція також є, що дуже економить час, який буде витрачено виключно на цільових користувачів.
Таргет в Інстаграм замовити чи налаштовувати самостійно? Це правда дуже складно, у мене не вийде?
Важлива аналітика. Цьому питанню наші таргетологи приділяють особливу увагу. Найчастіше запускається кілька оголошень з різними параметрами, після чого аналізуються результати, вибираються найефективніші, дієві стратегії, коригується цільова аудиторія. І все це відбувається з вашого відома. Наші клієнти бачать, за що вони платять, одержують звіти з реальними цифрами. У нашій маркетинговій студії чудово налагоджено комунікацію. Не лише між нами та клієнтами, а й між відділами. Наприклад, таргетологи комунікують з копірайтерами та дизайнерами.
Кожному замовнику надаємо персонального менеджера.
Зрозуміло бажання підприємців-початківців заощадити. Тому завжди є такі, які займаються налаштуванням самостійно. Успіх цього заходу дуже відрізняється від одного випадку до іншого. Так, у співпрацю з професіоналами доведеться вкластися, але це варте того, якщо раніше ніколи не доводилося працювати з рекламними бюджетами у соціальних мережах. Навіть із невеликим бюджетом можна швидко просунути будь-які товари, послуги та таланти.
Факти про інстаграм:
- 500 млн активних користувачів, які приходять у соціальну мережу відпочивати, спілкуватися, ділитися враженнями та емоціями.
- Соціальна мережа, яка розповідає красиві історії брендів через картинки та відео.
- Молода, максимально залучена та активна аудиторія.
- Можливість широкого охоплення.
- У цій соціальній мережі більшість компаній продають, не маючи власного сайту. Найбільшою мірою Інста підходить для малого бізнесу, індивідуальних підприємців, стартапів.
- Користувачів приваблює простота інтерфейсу, що дозволяє отримати в кілька десятків разів більше відгуків, ніж при рекламі іншими способами.
Залишається лише регулярно створювати цікавий і яскравий, віральний контент, займатися сторінкою свойого бренд, налаштовувати кампанії. Краще робити це разом із досвідченими таргетологами, які мають реальні успішні кейси просування.
Фахівці з таргетованої реклами краще можуть прогнозувати реакцію цільової аудиторії, ніж у разі самостійного налаштування рекламної кампанії. Також проводиться якісний глибокий аналіз конкурентів.
Хочете замовити таргетовану рекламу в Інстаграм? Звертайтесь, і ми зробимо її максимально ефективною та доступною для цільової аудиторії вашого бренду. Якщо перед вами стоїть амбітне завдання швидко підвищити впізнаваність.
Що робити, якщо я працював з таргетом раніше, але не отримав очікуваних результатів?
Не впадайте у відчай, все можна виправити. Отримуйте регулярну детальну статистику та звіти, щоб ставати кращими. Причина, ймовірно, була в допущених помилках і неправильно обраної стратегії.
Комплексні рішення щодо націлення в Інстаграм для прибутку бізнесу!
Команда Маркетинг Мікс — надійний та перевірений партнер. Ми любимо свою роботу, ставимося відповідально, творчо та креативно. Добре знаємося на цифрах, аналітиці, але в той же час і в поведінці цільової аудиторії.
Пріоритетом при просуванні для нас завжди буде якість аудиторії, а не кількість. Повірте, вам нічим не допоможуть тисячі незацікавлених, невмотивованих клієнтів.
Допомагає досягти реальних результатів виключно тандем творчості та аналітики. Це перевірено нашим досвідом. Без чогось одного не вдасться досягти значних результатів у соціальних мережах.
Звертайтеся за вказаними контактами, наполеглива праця наших таргетологів принесе свої плоди!
Потрібен оперативний результат просування, реальні ліди, лояльні та віддані бренду клієнти? Залишайте заявку і ми зв'яжемося з вами! Будьте тими, хто хоче купувати і хто хоче рекомендувати.