Розвивай свій бізнес правильно: маркетинговий аудит для покращення стратегії розвитку
Бізнес успішно розвинеться, якщо регулярно приділяти увагу просуванню. Паузи у просуванні призводять до падіння продажів. Також показники продажів погіршують помилки у розробці та реалізації стратегій просування. Маркетинговий аудит від студії Marketing Mix – це професійне дослідження ефективності вибраних цілей, стратегій та маркетингової діяльності компанії. Досвідчені фахівці оцінюють інструменти та схеми, виявляють слабкі місця та розробляють план для покращення показників.
Навіщо і кому потрібний маркетинговий аудит
Маркетингові дії потребують як нові компанії, так і існуючі бренди будь-якого масштабу. Ці процеси спрямовані на розкручування підприємства та залучення покупців. Існує маса інструментів та підходів для реалізації цілей просування. Ось тільки той самий метод не буде однаково ефективний для різних компаній.
Провести аудит маркетингової діяльності необхідно, щоб наші спеціалісти:
- проаналізували ринок та вашу нішу;
- Оцінили маркетингові дії, які проводить ваша компанія;
- відстежили результативність всіх інструментів та заходів, що проводяться;
- Розробили комплекс рекомендацій для змін та покращень маркетингової діяльності.
Проводити маркетингову ревізію, як часто називають аудит, краще періодично відстежувати нові методи розкручування. Замовити можна для компанії в цілому або для певних напрямків і майданчиків. В результаті ви отримуєте конкретні відповіді, куди рухатись далі, як не втрачати клієнтів та які перспективи розвитку у вашого бізнесу.
Етапи проведення маркетингового аудиту сайту
Аналіз ефективності сайту необхідний перевірки його функціональності. У Marketing Mix оцінять рівень залучення цільової аудиторії та реальних продажів, які забезпечує сайт.
Наші маркетологи:
- Проведуть оцінку самого ресурсу – наповнення та юзабіліті сайту. Виконають порівняння із конкурентами, щоб визначити потенціал ринкових можливостей.
- Проаналізують канали трафіку та підключені інструменти. Маркетинговий аудит сайтів дозволяє зрозуміти, які види реклами використовує компанія, які канали ефективніші – листи, що продають, зовнішня реклама, контекстна. Складуть додатковий перелік можливих шляхів просування, які підходять для вашої діяльності та доцільні до вашого товару чи послуги.
- Оцінять акції, що проводяться на сайті, і сформують пропозиції для поліпшення продажів.
Рекомендуємо маркетинговий аудит сайту замовити у нас, щоб професіонали перевірили навігацію, оптимізацію та інші механізми, що впливають на просування та комерційну ефективність.
Чим допоможе аудит маркетингової стратегії від Marketing Mix
Наші фахівці також проводять аудит маркетингової стратегії, щоб допомогти компаніям сформулювати чіткі та релевантні цілі. Спрогнозуємо сценарії розвитку за вашою стратегією та можливі сценарії досягнення цілей. Також надамо доповнення, що дозволять покращити стратегію.
Особливості консалтингового аудиту від нашої студії
З Marketing Mix ви отримуєте глибокий маркетинговий аудит компанії за оптимальною вартістю. В результаті у вас:
- Об'єктивна та повна інформація про коректність просування компанії або окремих товарів;
- Якісний опис перспектив на ринку;
- Детальний план з розкручування бренду або товарів, послуг;
- рекомендації щодо оновлення асортименту та впровадження необхідних маркетингових інструментів;
- Коригування рекламної політики та наповнення.
Обговорити все можна по телефону або під час особистої зустрічі з нашим консультантом. Залишай заявку прямо зараз, щоб оперативно отримати рекомендації та покращити просування свого бізнесу.