Маркетинговий аналіз ринку / споживачів
Поточна ситуація із загальнодоступністю інформації провокує людей розвивати підприємництво «наосліп». Одиниці займаються тим, щоб вивчити ринок конкурентів, скласти портрет споживача та сформувати свою цільову аудиторію, адже потрібно, щоб це робили все. Всі ці процеси об'єднані в одному понятті – маркетинговий аналіз ринку Але що таке цей аналіз і для чого він потрібний?
Відповідаємо на питання «що таке маркетинговий аналіз»
Під маркетинговим аналізом мається на увазі комплексне вивчення ринку товарів та послуг з метою розробки ефективної стратегії роботи підприємця. Цей напрямок дозволить уникнути багатьох проблем на етапі створення власного бізнесу та є основою успішної діяльності в умовах сучасності. І компанія «Marketing MIX» готова надати комплексні послуги з маркетингового дослідження на вигідних умовах.
Необхідність проведення маркетингового дослідження
Таке дослідження дозволяє оперативно знайти вільні ніші всередині ринку, зрозуміти потреби споживачів. При цьому важливо вміти конкретизувати ринкові цілі та мати уявлення про складові компоненти процесу.
- Продукція, що випускається – наскільки розвинений ринок у цій ніші та яка частка товару організації.
- Ринкова структура – дослідження кон'юнктури, маркетингової ємності та оцінка тенденцій.
- Споживачі – який очікується попит і на що чекає цільова аудиторія від фірми.
- Цільовий сегмент – наскільки сегменти ринку перспективні щодо поля діяльності.
- Незайняті ніші – маркетингові дослідження середовища, що дозволяють знайти вільні осередки та нові джерела реалізації продукції.
- Конкуренція – детальна оцінка суперників, необхідна визначення сильних і слабких сторін роботи фірми.
- Ціни – зіставлення цінових пропозицій від суперників та структури у галузі.
Чітка інформація по всіх пунктах дозволить уникнути роботи над зайвими даними. Визначивши головну, ціль вам вдасться розробити маркетинговий план і взяти на озброєння найбільш продуктивні методики ринкового дослідження. Якщо ви переконалися, що вам потрібні ефективні інструменти маркетингового вивчення, які суттєво знизять витрати на пошук та обробку даних, а також підвищать прибутковість бізнесу, тоді варто замовити таку послугу у нас.
Напрями маркетингової діяльності
Наші фахівці використовують у своїй роботі новаторські підходи та методики аналізу. Це дозволяє надавати повноцінні маркетингові послуги у таких напрямках.
- Вивчення продукції та послуг, що надаються фірмою (асортимент, економічна ефективність та рентабельність, динаміка продажів та попиту).
- Маркетинговий аналіз споживачів (формування ЦА, мотивів та стимулів для здійснення покупки, вивчення об'єкта лояльності та розміру середнього чека).
- Вивчення сайту та його методик просування (дослідження маркетингових активностей, оцінка інструментів, що використовуються, перевірка можливих активностей, які не використовуються головними ринковими гравцями).
- Аналіз конкурентоспроможності (конкурентність представленої вартості, активності конкурентів, розподіл ринку за динамікою та вивчення знижкової політики з її періодичністю).
При цьому не варто думати, що робити докладний аналіз потрібно часто. Отриманим результатам властива фундаментальність, а це означає, що розкладені за пунктами стратегії успішно працюватимуть мінімум 2 – 3 роки.
Успішний маркетинговий аналіз ринку/споживачів – це просто
Фахівці компанії «Marketing MIX» готові надати якісний план маркетингової діяльності та допоможуть на практиці впровадити усі сформульовані рекомендації. Ми пропонуємо:
-
зробити персональну стратегію, за якою цілі просування та ЦА будуть фундаментальними;
-
впровадження експертної тактики з боку досвідченої команди фахівців у цій сфері;
-
досягнення позитивних результатів нашої співпраці – підвищення прибутковості бізнесу, незалежно від його середовища та специфіки;
-
багатокомпетентні, обґрунтовані та багатоваріантні прогнози.
Будь-яка комерційна організація у Києві чи Україні може скористатися нашими послугами. Для нас немає нерозв'язних завдань, переконайтеся в цьому особисто.